סובלים מבעיות כמו בעיות שפכה, בעיות זקפה וכדומה? אין לכם סיבה להרגיש נבוכים, רבים באוכלוסייה מתמודדים עם בעיות בתפקוד המיני אצל הגברים אך כיום יש מגוון שיטות טיפול אפקטיביות שמסוגלות להתמודד עם תופעה נרחבת זו.

אי זקפה או כל בעיית זיקפה אחרת יכולה להיגרם מכמה וכמה סיבות, חלקן פיזיולוגיות וחלק נפשיות, אך לכל הבעיות הללו יש טיפול ברוב המקרים וכל מה שצריך לעשות הוא להיות פתוחים ומוכנים לקבל את הטיפול שמסייע רבות לבעיות אלה.

טיפול בבעיות זיקפה – הרצלה צח, מטפלת זוגית מינית

נהוג לחשוב שרק גברים בגיל העמידה סובלים מבעיות זקפה אך בעיות זיקפה אצל גברים צעירים היא תופעה בעלת ממדים די גבוהים ולקליניקה של הרצלה צח מגיעים גברים מכל הגילאים הסובלים ממגוון בעיות של אין אונות אצל גברים ובעיות מיניות אחרות הרוצים להחזיר את כוחם למותנם ולחזור לתפקד במגרש המיני ללא בעיות ותסביכים.

יש טיפול לבעיות זקפה!

קליניקת הרצלה צח מזמינה אתכם להגיע לבד או במחיצת בן או בת הזוג ללא כל תחושת חוסר נוחות, לשמוע מהן שיטות הטיפול, לקבל מידע חשוב ולהחליט האם הטיפול מתאים לכם או לא. המטפלת היא מטפלת זוגית ומינית מוסמכת לטיפול ביחידים או בזוגות, מוסמכת לטיפול זוגי ומשפחתי עם 30 שנות ניסון בשוק הפרטי והציבורי וכן מדריכה של סטודנטים, מטפלים זוגיים, מתמחים ועוד.

הרצלה צח מוסמכת על ידי איט”ם – האגודה הישראלית לטיפול מיני ועברה התמתחות רחבה בתחום וכן מתמחה בטיפול בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית CBT

סוגי הטיפולים בקליניקת הרצלה צח

אפשר להגיע לבד או בזוג וליהנות ממגוון טיפולים זוגיים וטיפולי מיניות בשיטות מתקדמות שיעזרו לכם להחזיר את חיי המין שלכם למסלול תקין, יסייעו לגברים להחזיר את האון שלהם ולטפל בבעיות הזקפה שלהם במהירות, וכן לעבור הדרכות הורים או הדרכות זוגיות לטיפול בכל סוגי הבעיות המינות איתם אתם מתמודדים.

לפרטים נוספים חייגו עכשיו או השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות לבדיקת התאמתכם לטיפול.

חיי המין הם אלמנט חשוב בחייהם הבוגרים של כל גבר ואישה, וכל מי שסובל מבעיות אמתיות בתחום יודע כמה לא נוח, מביך וקשה לחיות עם בעיות אלה על בסיס יומי. אני מזמינה אתכם להגיע בראש פתוח ובביטחון מלא שאפשר להתגבר על בעיות אלה ולצאת מחוזקים ובריאים יותר בדרך לחיים מספקים ומאושרים ולאחר שתשימו בצד את הבעיות הללו, תולכו לחזור ולתפקד בצורה מלאה ולהרגיש את החיים במלוא עוצמתם כאשר אתם לוקחים בהם חלק פעיל ונהנים מאחד הדברים המספקים ביותר בחיים – סקס, אין כל סיבה להתבייש בכך.

שתף את המאמר ברשתות החברתיות:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on whatsapp

צור קשר